Saltar ao contido principal

II CERTAME LITERARIO ESCOLAR: TRABALLOS PREMIADOS



EDUCACIÓN PRIMARIA

Retratos de autores e autoras
Celso Emilio Ferreiro de Zaira Álvarez Garrido

Portadas
Un viaje al centro de la Tierra de Daniel González Losada

Poesía
Sheldon de Yisela González Martínez

Relato
Volver a nacer de Iago Esperanza Martínez

Relato curto
La vaca futbolista de Paula Gosende

EDUCACIÓN SECUNDARIA

Poesía
Un sentimento estrano de Rubén Gómez Martínez

Relato
Un atraco a medias de Noelia Enríquez Lamas

Relato curto
Falsa muerte de Ana Rodríguez Martínez

Cómic
La caída del mundial de Javier Gallego González

OBRAS EN LINGUA ESTRANXEIRA

Tick Tock de Alba Dapía
La Petite Emma de Laura Pérez

PREMIO DO ALUMNADO

Las locas aventuras de mi hermana de Lorena Fernández Rodríguez




Comentarios

  1. Parabéns! Nesta edición hai obras moi bonitas, e algunhas están escritas en linguas estranxeiras. Moi ben!

    ResponderEliminar
  2. Noraboa ós gañadores e ás gañadoras!!! Moi bo traballo!! ....e grazas pola vosa implicación e pola orixinalidade!!!
    Foi moi difícil escoller as obras gañadoras, ...pero non todas poden ter premio, así que non vos desanimedes!! Haberá máis oportunidades!!! :-D

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Publicacións populares deste blog

UN LEMA PARA A NOSA BIBLIOTECA: FINALISTAS

Xa temos finalistas! Agora tócavos elixir a vós!  Para iso teredes que enviar un comentario indicando o número do lema escollido, o voso nome e o curso (se non ten estos datos non computará como voto) ata o vindeiro xoves 23 de Outubro (inclusive). Animádevos a participar na elección! FINALISTAS 1. Se queres pasar un gran rato, ven ler con Literrato. 2. Pasa un bo rato lendo con Literrato. 3. Aprender y soñar en un mismo lugar. 4. Si quieres aventura lánzate a la lectura. 5. Cada libro encierra un tesoro. Encuéntralo... 6. Para tu cabeza, lo mejor es ir a la biblioteca. 7. Si en el cole aprendes a leer, en la biblioteca sabrás qué hacer. 8. Si mundos maravillosos quieres conocer, coge un libro y ponte a leer.

Finalistas Certame Literario

O alumnado do centro poderá elixir unha obra gañadora entre as finalistas, o fará mediante o seu voto, para o que deberá facer un comentario na obra que desexe que gañe identificándose de forma correcta (ou nome e apelidos ou nome e curso, para verificar que é un voto procedente do alumnado). O día 20 de xuño farase o reconto dos votos emitidos. FINALISTAS: Relato: Las increíbles aventuras del gato man   Destinos diferentes, autor/a Pelirroja   O misterio da casa de enfrente autor/a A.P. Queen

O neno do Castro (II parte)

Ó día seguinte non puiden ir ao monte para atoparme co meu amigo Cormac porque me xurdiu un problema familiar. A miña avoa puxérase enferma e tivemos que ir coidala durante case dous meses á súa casa. Cando volvín á miña casa, toleaba por ver ao meu amigo Cormac, pero como chegamos moi tarde os meus pais non me deixaron ir velo. Ao día seguinte fun ao monte, para atoparme co meu amigo. Por moito que busquei non fun quen de dar con el. Cando comezaba a anoitecer, tiven que marchar para non preocupar aos meus pais. Pasei toda a noite en vela pensando onde podería estar o meu amigo. Aquela mañá, erguinme moi cedo. Tan pronto acabei de almorzar marchei ao monte en busca de Cormac. Atopeino ferido e con moito frío, agochado nunhas xestas. Naquel instante non sabía que facer, decidín levalo á miña casa, pensei que os meus pais serían os únicos que me poderían axudar. Aínda que Cormac estaba fraco, eu saquei forzas de onde non as tiña e carguei con el polo monte ata a miña casa. Cando